שיעורי יוגה מעולים ב-2020 - הולמס פלייס

ברשת הולמס פלייס תוכלו להירשם לשיעורי יוגה עם מאמנים צמודים ונפלאים!

שיעורי היוגה של הולמס פלייס מתקיימים במספר רחב של מועדונים, ובמהלכם תשפרו את חילוף החומרים שלכם, את סיבולת לב הריאה ואת ההרגשה הכללית שלכם.

אז למה אתם מחכים?! השאירו פרטים בטופס והירשמו לשיעורי יוגה במועדון הקרוב אליכם >>

 - חדר כושר הולמס פלייס

טורם לחילוף החומרים

 - חדר כושר הולמס פלייס

משפר את הקואורדינציה

תפריט תזונה - חדר כושר הולמס פלייס

עבודה על מגוון שרירים

 - חדר כושר הולמס פלייס

משפר סיבולת לב ריאה

שיעורי יוגה - גלו את החיבור המושלם בין גוף ונפש

בואו הצטרפו למועדון הקרוב לביתכם, הכיף וההנאה מובטחים!

שיעורי יוגה

אנחנו שומעים בשנים האחרונות על לא מעט אנשים שהצטרפו לשיעורי יוגה שונים שמתקיימים במכוני הכושר השונים, ומעידים על שינוי אמיתי גם בתנועות הגוף שלהם וגם בשלווה הפנימית שלהם. היוגה, שהגיעה אלינו ממדינות המזרח הרחוקות, הולכת ומקבלת מקום נרחב יותר בתרבויות המערביות, ומדינת ישראל בהחלט נותנת לה את המקום הראוי לה.

מידע מעניין על יוגה

שגרת החיים המפרכת והאינטנסיבית שלנו מונעת מאיתנו רגעים אמיתיים של חיבור פנימי והסתכלות פנימה אל הנפש, התחברות אל הנשימות שלנו וניתוק מכל הרעשים שמלווים אותנו בחיי היום יום. מי שמעוניין לעשות סטופ על השגרה המעייפת ולמצוא רגע להתחברות אמיתית, שיעורי יוגה יכולים להיות הפתרון המושלם עבורו. אז מה עושים בהם ולמי זה מומלץ? בואו נבדוק את כל מה שצריך לדעת על שיעורי יוגה.

שיעורי יוגה – המקום להירגע ולנשום

שיעורי יוגה נחשבים כחוג במועדוני הכושר של הולמס פלייס ברחבי הארץ. בשונה משיעורים כמו זומבה, קיקבוקס, ספינינג ועוד, שיעורי יוגה מביאים איתם משהו רגוע יותר, שלו ומלווה בדרך כלל במוזיקה נעימה וחלשה. חלק מהשיעורים אף מתקיימים ללא מוזיקה כלל, על מנת לאפשר חיבור עמוק ואמיתי של המתאמן עם עצמו. במהלך שיעורי יוגה יתורגלו מתיחות שונות בקצב איטי, חיבור לנשימות וישיבה בתנוחות שונות. כל אלו באים במטרה ליצור שקט נפשי אצל כל אחד מהמתאמנים, בליווי צמוד של מדריכי היוגה שמתקנים, מעמיקים ומחזקים את הקשר בין המתאמן לעצמו ולסביבה.

ככל שהמתאמנים בוחרים לשלב שיעורי יוגה בצורה אינטנסיבית יותר בחיים שלהם, כך הם מאפשרים לעצמם להגיע להרבה יותר רגעים של מרגוע, ולסגל את השיטות השונות שנלמדות בשיעורים כדרך חיים אמיתי. העניין הזה נגמר לא רק כאן – חלק מהמתאמנים אף מגדילים ועושים, ומתרגלים יוגה גם במסגרות נוספות מחוץ לשיעורי יוגה. אותם אנשים פותחים את היום בתרגול יוגה ומחדשים את האנרגיות שלהם, ורק כך הם יכולים להתחיל את היום שלהם בצורה רגועה וטובה.

שיעורי יוגה - המקום להירגע ולנשום

למי זה מיועד?

שיעורי יוגה מתאפיינים בשקט גדול ובחיבורים נפשיים, ולכן מי שצריך תזוזה מרובה, מתח גבוה ומוזיקה חזקה ומדרבנת לעשייה – לא ימצא את עצמו כאן. בשביל אנשים מהסוג הזה קיימים שיעורים אחרים, ששומרים על אנרגיה גבוהה ואדרנלין גבוה, ולכן לא כל אחד חייב להכריח את עצמו להיכנס לתבנית של שיעורי יוגה, אלא לחפש לעצמו מקום אחר לאימון – זה בסדר גמור. שיעורי יוגה מתאפיינים בבגדים נוחים שניתן לבצע איתם פעולות שונות המצריכות גמישות של הגוף ושל הביגוד, וכן רוב השיעורים נעשים כאשר המתאמנים והמדריכים יחפים. באופן כללי, שיעורי יוגה הם מקום להשתחררות ולאנרגיה מסוג אחר, כזו שלאחר שנסגרת הדלת של הסטודיו היא משאירה את העולם החיצון בחוץ, ומכניסה פנימה רק אנרגיות חיוביות של הכאן ועכשיו.

בנוסף, אוכלוסיות רבות יכולות לקחת חלק בשיעורי יוגה – החל מילדים קטנים ועד אנשים מבוגרים בגיל השלישי. היום, שיעורי יוגה הם בעלי אופי משתנה, וקיימים שיעורי יוגה שמותאמים באופן ספציפי לאוכלוסיות המדוברות, והם לוקחים בחשבון משתנים כמו גיל, יכולת תנועתית וקואורדינציה בעת בניית התרגילים.

כיצד שיעורי יוגה יתרמו לכם?

מתאמנים אשר נוכחים בשיעורי יוגה בצורה קבועה יכולים להרגיש הטבה באלסטיות השרירים שלהם ובאיזון הנפש שלהם. למעשה, אימוני יוגה מביאים לכדי חיזוק המערכות בגוף שלכם, כולל עלייה במסת השריר וירידה באחוז השומן, כמו גם שיפור בחילוף החומרים בדם. כמובן שעובדות אלה תורמות גם לירידה במשקל הגוף ולמערכת החיסונית של הגוף.

 אימון יוגה מבצע סינרגיה של שיטות של נשימה ומדיטציה ומביא לשיפור באיזון ובחוסנו של גופכם. בנוסף, משתפר בצורה ניכרת גם תפקוד המוח, חילוף החומרים וההרגשה הכללית שלכם. אימון יוגה קבוע אשר מלווה בעבודת נשימה נכונה, עשוי להוביל לשיפור בהפרשה של הורמון קורטיזול המוכר בשם הורמון המתח. בשל זאת ובשל גורמים נוספים, שיעור יוגה יביא אתכם לכדי נינוחות ותחושת שלווה כללית. כמו כן, היציבות ברמת הקורטיזול תעזור לגופכם להחלים מהר יותר ממחלות.

מחקרים שנעשו על אימוני יוגה

מעניין לדעת שבמהלך מחקר אשר בוצע בבית ספר לרפואה של אוניברסיטת בוסטון, במהלך שנת 2007 נמצא כי בקרב מאמני יוגה יש כמות רבה של מוליך עצבי מסוג גמה אמינובוטריק אסיד, רמה מועטה של מוליך עצבי זה מיוחסת לתופעת מתח ודיכאון. במחקר זה בחנו שמונה בני אדם, אשר התאמנו ביוגה על בסיס קבוע, אל מול אחד עשרה בני אדם בקבוצת הביקורת אשר לא התאמנו ביוגה. בקרב המתאמנים נבחנה רמה גבוהה בשיעור של 27% לעומת קבוצת הביקורת במהלך שעה מגמר אימון היוגה.

מחקר נוסף שנעשה בשנת 2009 באוניברסיטה באוסטרליה, בו השתתפו כמאה ושלושים בני אדם אשר לוקים בדיכאון, נמצא כי יש השפעה לאימון יוגה על התחושה של חברי הקבוצה. עוד נמצא כי אימון של יוגה במהלך עשר שבועות ייצב את רמת הקורטיזול של המשתתפים במחקר והמעיט בצורה ניכרת את תחושת הדיכאון שלהם.

יוגה

מבחן הניסיון האישי הוא זה שקובע

לצד המחקרים החשובים, אין ספר שהניסיון האישי שבא לידי ביטוי בלקיחת חלק בשיעורי יוגה, הוא זה שיוכל לתת לכם את הכלים כדי להבין עד כמה הוא תורם לכם ומשפר את הנתונים הגופניים, השכליים והנפשיים שלכם. לאור ניסיונות רבים של אנשים באוכלוסיה, ובוודאי לאור המחקרים שהובילו לכדי חתך נתונים ברור, אין לנו ספק שגם אתם תתאהבו בשיעורי יוגה מהשניה שרק תתנו להם הזדמנות.

באילו מועדונים מתקיימים השיעורים?

השיעורים מתקיימים במועדונים רבים ברחבי הארץ, לדוגמא בסניף ראשון לציון. על מנת למצוא שיעורי יוגה שמתקיימים במגוון המועדונים, אתם מוזמנים להציץ במערכת השעות ולמצוא את המועדון הקרוב ביותר אליכם, ואת שעת האימון הנוחה לכם ביותר, ככה שתוכלו להגיע לשיעורי יוגה עוד היום, ומתי שרק מתחשק לכם עוד.

לסיכום, שיעורי יוגה לגוף ולנופש עושים רק בהולמס פלייס, אז בואו ותהנו גם אתם!

 

שיעורי זומבה

זה הזמן להיכנס לקצב ולכושר

לפרטים
עיצוב וחיטוב - חדר כושר הולמס פלייס

אירובי

הדופק עולה גבוה גבוה

לפרטים
אירובי - חדר כושר הולמס פלייס

אימון פונקציונלי

עובדים על כל הגוף

לפרטים
 - חדר כושר הולמס פלייס

למידע נוסף ולהצטרפות השאירו פרטים

אנא מלאו את הפרטים הבאים ונציג יחזור אליכם בהקדם