פילאטיס מכשירים בחיפה | אימוני פילאטיס מקצועיים בהולמס פלייס

אימון חדש הגיע לעיר ואנו מדברים כמובן על פילאטיס מכשירים בחיפה! לשמחתינו הרבה אנו בהולמס פלייס הבנו את הדרישה הגדולה ולכן פתחנו חוג חדש של פילאטיס מכשירים בחיפה. בסניפים שלנו תוכלו למצוא את המכשירים הטובים ביותר בהדרכתם של המדריכים המנוסים ביותר. לטובת אלו שלא מכירים את הקונספט של פילאטיס מכשירים אנו רוצים לעזור טיפה עם מידע מקדים. הנסיון והעבודה הגדולה היא עליכם.
שיעורי פילאטיס מכשירים של הולמס פלייס מתקיימים במספר מועדונים בסניפי חיפה ,שנתחיל?

 - חדר כושר הולמס פלייס

דרגת קושי משתנה

 - חדר כושר הולמס פלייס

משפר את הקואורדינציה

תפריט תזונה - חדר כושר הולמס פלייס

עבודה על מגוון שרירים

יוגה - חדר כושר הולמס פלייס

לגוף ולנפש

שיעורי פילאטיס מכשירים בחיפה - עובדים על הגוף והנפש קרוב לבית

בואו הצטרפו למועדון, הכיף וההנאה מובטחים!

פילאטיס

פילאטיס היא מערכת תרגילי כושר גופני שפותחה בראשית המאה העשרים על ידי ג’וזף פילאטיס, שעל שמו נקראה. אימוני פילאטיס מתמקדים בחיזוק שרירה הליבה ועיצוב הגוף.

מהו פילאטיס מכשירים?

פילאטיס מכשירים הוא תרגול המתבצע על מכשיר דמוי מיטה, הקרוי גם ״רפורמר״. המיטה משלבת קפיצים שונים המייצרים התנגדות כאשר אנו מבצעים את התרגילים השונים.

שימוש במיטת רפורמר פירושו עבודה ממוקדת על אותן קבוצות שרירים קטנות, העוזרת ליצירת שרירים ארוכים וחטובים. על מיטת הרפורמר תוכלו לבצע תרגילים רבים יותר מאלה שאפשר לבצע על מזרן ולקיים ״משחק״ מגוון יותר של תנועות – מישיבה ושכיבה על הגב או על הצד ועד איזון על הברכיים ושימוש בכפות הרגליים.

ישנו מגוון גדול מאוד של תרגילי פילאטיס מכשירים, כולל תרגילים למתחילים ואלו שנועדו לאתגר את המתאמנים המתקדמים יותר.

למי מתאים שיעורי פילאטיס מכשירים בחיפה?

אימוני פילאטיס מכשירים מתאימים לכל מי שמבקש לחזק את שרירי הליבה ולשפר את היציבה. מדובר באימון נהדר עבור כל אדם, בעיקר בזכות העובדה שניתן לשנות ולהתאים גם את הציוד וגם את התרגילים באופן אינדיבידואלי. העבודה על מכשירי הפילאטיס מתמקדת בכוח הליבה ומערבת עבודה עמוקה על שרירי הגוף המשפרת ביצועים אתלטיים, פותרת כאבי גב, יעילה למתאוששים מפציעה, משלימה הליך של ירידה במשקל, עבודה על שיווי משקל, צפיפות עצם ויציבה נכונה. מערכת התנועות הללו נועדו לשפר את חיי היומיום והרווחה הכללית שלנו.

באופן עקרוני כולם יכולים להגיע לשיעורי פילאטיס ללא הבדל בגיל או במין של המתאמן או המתאמנת, אך ישנן כמה מגבלות שחשוב להתחשב בהן. לדוגמא: חלק רחב מהתרגילים דורשים שכיבה ממושכת על הגב, לנשים בהריון שנמצאות בטרימסטר השלישי לא מומלץ לשכב על הגב לזמן ממושך ולכן האימון פחות מומלץ עבורן.

כמו כן, אנו מודעים שלפילאטיס מכשירים יצא שם של אימון של נשים בלבד. אך, במידה ואתם מעוניינים לחזק את השרירים המייצבים שלכם, לשפר יציבות וחוזק ואפילו עזרה בכאבי גב קיימים פילאטיס מכשירים הוא בול בשבילכם.

האם פילאטיס מכשירים מרזה?

כל פעולה שבה אתם מפעילים ומניעים את השרירים תורמת לשריפת קלוריות ולכן אימון פילאטיס מכשירים כן עוזר בזה. אך לא כדאי להסתמך אך ורק על פילאטיס מכשירים לצורך הרזייה. אנו ממליצים לכם להתייעץ עם תזונאי ומאמן כושר להשלמת התמונה בשביל שתראו הרזייה משמעותית.

לסיכום, פילאטיס מכשירים הוא אימון מצויין שנועד להעניק לשרירים שלכם קצת יותר כוח ויציבות ובכך לשפר את התחושה היומיומית שלכם עם פעולות פשוטות ורגילות.

שיעורי קיקבוקסינג בחיפה

להתחטב בכיף בסטודיו שלנו

לפרטים
 - חדר כושר הולמס פלייס

שיעורי יוגה מהנים בחיפה

החיבור בין הגוף לנפש

לפרטים
יוגה בראשון לציון - חדר כושר הולמס פלייס

שיעורי זומבה אנרגטיים בחיפה

שורפים קלוריות בכיף

לפרטים
זומבה-בראשון-לציון - חדר כושר הולמס פלייס

למידע נוסף ולהצטרפות השאירו פרטים

אנא מלאו את הפרטים הבאים ונציג יחזור אליכם בהקדם