שאלות ותשובות גו אקטיב רמת גן - חדר כושר הולמס פלייס Holmes Place

מועדון גו אקטיב רמת גן עובר אל מתחם הבריכה- יש לכם שאלות? אנחנו כאן כדי לתת מענה.

1. אילו מתחמים יפעלו במועדון המחודש?

 במועדון המחודש יעמדו לרשותכם מתחמי האימון הבאים: בריכת שחייה, שיעורי סטודיו וחדר אימונים אישיים.

2. האם יש חנייה באזור החדש?

באפשרותכם מגוון אפשרויות לחנייה: חנייה בכחול לבן ללא עלות עם תו חניה, חניון שופרסל ללא עלות וללא הגבלת זמן וחניון עופר – שעתיים חנייה חינם.

3. אילו שיעורי סטודיו יתקיימו במתחם החדש?

היכנסו לקישור להצצה במערכת שיעורי הסטודיו:https://bit.ly/33wYYTO

*המערכת יכולה להשתנות מעת לעת בהתאם לצורכי המועדון.

3. היכן ניתן לבצע אימונים בחדר כושר?

חברי מועדון גו אקטיב רמת גן מוזמנים להתאמן ללא עלות נוספת בכל מועדוני קבוצת הולמס פלייס – כולל מועדוני פמילי ופרימיום.

4. במידה ואתאמן במועדוני הקבוצה האם עלות המינוי שלי תהיה זהה למחיר שאני משלם היום?

אכן, עלות המינוי תהיה זהה ולא יגבה תשלום נוסף.

5. מה אני צריך לעשות כדי להגיע ולהתאמן במועדונים האחרים?

 להגיע עם הכרטיס/הציפ הקיים לאחד ממועדוני הולמס פלייס או גו אקטיב ולהתחיל באימון. לרשימת המועדונים המלאה הקליקו כאן

6. היכן ניתן לקיים אימונים אישיים?

 ניתן לבצע אימונים אישיים בחדר ייעודי במתחם הבריכה במועדון שלנו וניתן גם לבצע אימונים אישיים בכלל מועדוני הקבוצה בתיאום מראש.

7. האם אני זכאי לקבל בניית תכנית אימונים חדשה במועדון אחר?

אכן, נשמח לסייע בתכנית מקצועית בכל מועדוני הקבוצה.

8. מה הן שעות הפעילות של המתחם החדש בבריכה?

א’- 16:00-21:00

ב’+ה’- 05:00-21:00

ג’+ד’ 06:00-21:00

ו’ 06:0-16:00

ש’ 09:00-17:00

9. האם יהיה צורך ברישום מוקדם לשיעורי הסטודיו?

בהתאם למגבלות הקרונה ובאופן זהה לדרך ההרשמה לפני הסגר האחרון-  יהיה צורך בהרשמה דרך האפליקציה לשיעורי הסטודיו.

10. האם הרישום לשיעורי הסטודיו במועדוני אחרים בקבוצה יהיו על בסיס מקום פנוי?

הרישום לשיעורי הסטודיו יפתח דרך האפליקציה ותינתן הזדמנות שווה לכלל חברי המועדון להירשם בהתאם למגבלות הקורונה.

11. האם חוגי הג’וניור ימשיכו להתקיים?

כן , חוגי הג’וניור ימשיכו להתקיים בסטודיו בבריכה.

12. האם יתאפשר להתאמן באופן עצמאי בבריכה?

 כן, בכפוף לשעות הפעילות.

13.  האם יתאפשר להתאמן באופן עצמאי בחדר הכושר במועדון (חדר אימונים אישיים)?

במתחם החדש יתאפשרו אימונים אישיים בלבד.

14. המנוי שלי לא כלל בריכה עד כה, האם אוכל כעת להתאמן בבריכה?

בוודאי, באפשרותכם להתאמן בכל מתחמי המועדון.

15. האם ניתן להמשיך להקפיא את המנוי  ולקבל החלטה בהמשך?

כרגע כל עוד המועדונים סגורים- כלל המינויים נמצאים בהקפאה. כאשר המועדונים יפתחו, תישלח הודעהאשר תעדכן על חזרת הפעילות. באם תרצו ניתן יהיה להמשיך להקפיא בהתאם לנהלים.

16. האם צוות מדריכי הסטודיו והמאמנים האישיים יישאר זהה כפי שהיה?

מרבית אנשי הצוות ממשיכים איתנו בעבודה משותפת במתחם החדש.

17. אם אני לא מעוניין להמשיך פעילות במתחם החדש ולא מעוניין לעבור למועדון אחר?

 ניתן לפנות למייל הבא לקבלת שירות – sapir.shahar@holmesplace.co.il