מתאמנים בתקופת קורונה: כל התשובות לכל השאלות - חדר כושר הולמס פלייס Holmes Place

 

1. אפשר לחזור להתאמן?

כן, אנחנו שמחים לעדכן שהמועדונים נפתחו ביום ה’, 07.05.20

 

2. האם בטוח אצלכם?

הולמס פלייס מקפידה לפעול על פי ההנחיות ומקפידה על סביבת אימון בטוחה הכוללת שמירה על מרחק (בין אנשים ובין מתקנים), היגיינה (חיטוי מתקנים, מתקני חיטוי לידיים), חובת לבישת מסיכה כשלא בעת אימון ועוד. לכל הפרטים על אימון בבטחה הקליקו כאן

 

3. האם אני צריך להודיע מראש לפני שאני מגיע לחדר הכושר או למתחם האירובי?

לא, הכניסה לחדר הכושר ומתחם האירובי היא על בסיס מקום פנוי, מרבית המועדונים שלנו גדולים במיוחד לכן לא צפויה המתנה במרבית שעות היום. חשוב ביום ההגעה להיכנס לאפליקציה ולאשר “הצהרת קורונה” על מנת שכניסתכם תתאפשר

 

4. האם צריך להזמין מראש שיעורי סטודיו?

כן, כל שיעורי הסטודיו מתקיימים בהזמנה מראש באפליקציית הולמס פלייס על מנת שנוכל לווסת את כמות האנשים המותרת בכל סטודיו

 

5. איפה אפשר לראות את מערכת שיעורי הסטודיו?

בימים אלה המערכת מפורסמת יום אחד מראש בדף הפייסבוק של כל מועדון בנפרד. ברגע שיתאפשר נחזור לפרסום מערכת אחידה

 

6. מה עם מקלחות? בריכה? ג’קוזי

למעט סאונה רטובה וג’קוזי, המועדונים פתוחים ועובדים כרגיל

 

7. האם אפשר להחליף בגדים ולהשתמש בשירותים?

כן, הלוקרים, אזור המלתחות ותאי השירותים פתוחים

 

8. אם אני מעוניין להקפיא את המנוי, האם אני יכול?

מרבית מתקני המועדונים פועלים כרגיל. יחד עם זאת, אם בכל זאת מסיבה כלשהיא תרצו להקפיא את המנוי הנכם זכאים להקפאה ללא עלות עד 14.06.20. לפרטים יש ליצור קשר עם המועדון בטלפון 9940*

 

9. האם הקפאה עולה כסף?

לא. הקפאה עד 14.06.20 היא ללא עלות אך יש לידע את המועדון על בקשת ההקפאה מראש

 

11. אם עדין יש לי שאלות על המנוי שלי, למי פונים?

מוקד השירות שלנו תוגבר. חייגו 9940* לקבלת נציג שירות. המוקד פועל בימים א’-ה’ ב-09:00-19:00 וביום ו’ ב-09:00-13:00