אימונים בחדרי כושר עבור שחקני כדורגל - חדר כושר הולמס פלייס Holmes Place

שחקני הכדורגל הטובים בעולם כמו כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי, לא הפכו להיות השחקנים הטובים בעולם בזכות המזל – אלא בזכות עבודה קשה, ולא פחות חשוב – עבודה נכונה. בין שגרת האימונים של השחקנים הללו תמצאומשחקים, אימוני בעיטות, אימונים מנטליים ולא פחות חשוב אימונים בחדר כושר שכל מטרתם היא לשדרג את רמת הכושר ומסת השריר שלהם למקסימום.

אימוני אירובי (כמו ריצה ואפניים) לצד אימוני אנאירובי (משקלות ותרגילי משקל גוף), הם לא רק המלצה לשחקני כדורגל שרוצים להיות טובים יותר, אלא הם בגדר חובה.

אם אתם שחקני כדורגל, שרוצים לקחת את עצמם לרמה הבאה, אנחנו גאים להציע אימונים ייחודים בחדרי הכושר שלנו בחיפה ותל אביב , אשר מיועדים לשחקני כדורגל.

למי האימונים האלו מתאימים?

האימונים לשחקני כדורגל שונים מתכניות האימון המוצעות למתאמנים "רגילים". תכנית האימונים שהכנו עבורכם, נועדה לא רק לשמור על הבריאות, אלא לתת לשחקנים גם את מקסימום התוצאות בזמן המשחק.

תכניות האימון שלנו לשחקני כדורגל נועדו עבור:

שחקנים מקצועיים 

שחקנים בליגות השונות, שחיים ונושמים כדורגל. אנו גאים להעניק תכניות ייחודיות שנועדו לשפר את הביצועים שלכם בזמן הפגרה ולשפר את היכולות שלכם בזמן העונה. אחת המטרות שאנו משיגים בזכות אימונים במכון כושר, היא הורדת כמות הפציעות ששחקן חווה – וזה לדעתנו, נקודת מפתח.

שחקנים חובבים 

אם אתם אוהבים כדורגל, ומשחקים בקבוצות לא רשמיות, גם כאן, חשוב לבנות תכנית אימונים מתאימה. דווקא במשחקים הלא רשמיים, יש נטייה לשחקנים להפצע יותר. והסיבה? יש פחות פיקוח, שגרת האימונים לא קבועה, ואין בדיקות תקופתיות של רמות הכושר.

בני נוער וילדים 

אנו גאים להציע גם אימון לבני נוער וילדים שמשחקים בקבוצות הכדורגל השונות. לבני הנוער והילדים, דרושות תכניות אימונים שונות מאלו של שחקנים בוגרים, ועל כן אנו מקפידים לבצע את ההתאמות השונות. בני נוער וילדים שמשלבים את מכון הכושר כחלק משגרת אימוני הכדורגל, יוכלו לראות תוצאות משמעויות ביכולות המשחק שלהם.

הדגשים לאימונים במכון כושר עבור שחקני כדורגל

יש מספר דגשים שחשוב להקפיד עליהם בזמן עבודה במכון כושר, ספציפית לשחקני הכדורגל:

דגש #1 – התאמת עצימות אימון הכושר לתקופת אימוני הכדורגל

המטרה באימונים במכון הכושר, היא כמובן לשפר את יכולות השחקן וחלילה לא לפגוע. לכן, דרושה התאמה בין עצימות האימון (כלומר, רמת הקושי של האימון) לבין תקופת אימוני הכדורגל.

לכן, בתקופות מסוימות, מטרת האימונים תהיה יותר לסייע לשחקן להתאושש ממשחקים, ובתקופות מסוימות יינתן דגש על העלאת העומס והעצימות.

דגש #2 – עבודה על השרירים שנוטים להפצע

לשחקני כדורגל, יש נטייה למשל, לאי סימטריה בין הכח של מקרבי הירך לבין מרחיקי הירך. והתוצאה? פציעות. באמצעות תרגילים ומכשירים שנמצאים במכון הכושר, ניתן לחזק משמעותית את מקרבי הירך, ובכך למנוע פציעות מסוכנות.

דגש #3 – התאמה אישית

לכל שחקן יש את החוזקות והחולשות האישיות שלו. בעזרת צוות מאמנים מקצועי, נוכל להתאים את התכנית על מנת לחזק את החוזקות, ולשפר בצורה משמעותית את החולשות.

מאמר האורח הוגש באדיבות ספורטיבי